GARANTINIO REGISTRACIJA

Užsiregistruokite ir gaukite 3 metų gamintojo garantiją

Mūsų kokybės įsipareigojimas – tai pridėtinė vertė jums!

Siekdami pabrėžti aukštus kokybės standartus visoms judančioms ir elektronikos dalims suteikiame 3 metų gamintojo garantiją – tai ilgesnė garantija už įstatymų numatytąją.

Šis aspektas – tai mūsų kokybės įsipareigojimas. Tai aukšta pridėtinė vertė visiems, kurie pasitiki InToJon produktais!

MB „Dotogvina” siūlo visiems InToJon produktams 3 metų garantiją, kai užregistruojate gaminį internetu. Jei garantiniu laikotarpiu atsiranda gedimas, įrenginys gali būti sutaisytas arba pakeistas gamintojo nuožiūra.

Kaip užsiregistruoti:

Norėdami užsiregistruoti, turite nurodyti savo vardą, pavardę, telefono nr., el. pašto adresą, pirkimo datą, gaminio modelio pavadinimą ir serijos numerį, bei oficialaus InToJon produktų platintojo, iš kurio pirkote, pavadinimą. Registracija turi būti atlikta per 30 dienų nuo produkto įsigijimo.

Atkreipkite dėmesį, kad negalime suteikti garantijos jokiam gaminiui, užregistruotam be serijos numerio. Neturėtumėte įsigyti InToJon produkto be serijos numerio – jei pastebėjote, kad jūsų pirkinys neturi serijos numerio, grąžinkite jį asmeniui, iš kurio pirkote, ir paprašykite jį pakeisti arba grąžinti pinigus. Tai galioja pagamintiems InToJon produktams nuo 2023-11-01.

Norėdami gauti garantinį, turite:

  1. Užpildyti internetinę garantijos registracijos formą pateiktą žemiau per 30 dienų nuo įsigijimo.
  2. Svarbu, būkite pirmasis gaminio pirkėjas. Įsigijus InToJon produktus per privačius asmenis arba neįgaliotus platintojus, jie bus laikomi naudotais ir jiems nebus taikomas garantinis. Norint patvirtinti garantiją, gali būti paprašyta pateikti pirkimą patvirtinantį dokumentą.
  3. Praneškite gamintojui apie defektą iki garantinio laikotarpio pabaigos.
  4. InToJon produktus naudokite teisingai – pagal gaminio instrukcijas ir rekomendacijas. Taip pat laikykite jį švarų, bei sausą.

Jei tenkinami pirmiau nurodyti kriterijai, bet kuris sugedes, grąžintas į MB „Dotogvina” įmonę arba InToJon įgaliotam platintojui per 3 metus nuo įsigijimo, bus suremontuotas arba pakeistas nauju.

  • Ši garantija taikoma tik judančioms ir elektronikos detalėms.
  • Sukomplektuota produktą galima grąžinti tik gavus išankstinį gamyklos sutikimą, kreipkitės elektroniniu paštu: support@intojon.lt

Atkreipkite dėmesį, kad nepriimsime kruopščiai neišvalytų inkubatorių! Atsitikus tokiam atvejui, po sąskaitos apmokėjimo už siuntimo išlaidas inkubatorius bus išsiųstas kliento nurodytu adresu arba bendru susitarimu bus taikomas valymo mokestis – 50 €.

Garantinio remonto atlikimo tvarka ir terminai

  • Garantinis remontas atliekamas Pardavėjo garantinio remonto (serviso) skyriuje. Pirkėjas produktą remontui pristato ir pasiima savo jėgomis ir lėšomis.
  • Prekę garantiniam remontui Pirkėjas turi būti saugiai supakavęs, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš pardavėjo, su pirkimo metu gautais dokumentais ir komplektacija.
  • Pateikdamas produktą Pirkėjas turi konkrečiai ir aiškiai nurodyti pastebėtą gedimą, trūkumą ar kitą priežastį, dėl ko prekė pateikiama remontui.
  • Produkto pirminė diagnostika atliekama per 3 darbo dienas. Šios diagnostikos metu nustatoma, ar pirkėjo nurodytas trūkumas egzistuoja (pasireiškia).
  • Gavus produktą ir pripažinus gedimą garantiniu, gamintojas produktą ar jos dalį suremontuoja (nesant galimybei suremontuoti – pakeičia kita identiška ar analogiška) per 20 darbo dienų nuo produkto pateikimo gavimo, arba per 30 darbo dienų, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio.
3 metų garantinis