Pristatymas, grąžinimas ir garantinis

Inkubatorių eksplotavimo sąlygos:

•būtinos aplinkos sąlygos – nuo + 17,оС iki + 24,оС; 40–60% RH.
•transportavimo metu esant minusinei temperatūrai arba atnešdami inkubatorių šaltuoju metų laiku į šiltą patalpą, prieš įjungdami, leiskite inkubatoriui sušilti bent keturias valandas ir tik tada įjunkite jį į maitinimo šaltinį.
•prieš atliekant techninės priežiūros darbus, susijusius su inkubatoriaus apžiūra ar valymu, būtina atjungti inkubatorių nuo elektros tinklo.
•nejunkite inkubatoriaus į elektros tinklą su pažeistu maitinimo laidu
inkubatorių būtina prijungti prie elektros tinklų naudojant įtampos stabilizatorių !!!•draudžiama inkubatorių pastatyti arčiau kaip 0,2 m nuo sienos, taip pat uždėti ant jo bet kokius daiktus.
•draudžiama savarankiškai taisyti inkubatorių, taip pat keisti jo komponentus ir mazgus.

Pristatymas

Pristatymas gavėjo adresu Lietuvoje:

  • Siuntas išsiunčiame per vieną – penkias darbo dieną nuo užsakymo gavimo. (Išskyrus tuos atvėjus, kai prekė yra išankstinio užsakymo).

  • Išsiųstos siuntos pristatomos Lietuvoje dažniausiai per 24 valandas darbo dienomis ir šeštadieniais.

Siuntas siunčiame per LP Express siuntų tarnybą.  Siuntimo bei pakavimo išlaidoms taikome  3Eur mokestį. Didelių gabaritų – 20Eur.

Pristatymas į LP Express terminalą:

  • Siuntas išsiunčiame per vieną – penkias darbo dieną nuo užsakymo gavimo. (Galioja tik mažų gabaritų siuntoms)

  • Išsiųstos siuntos pristatomos Lietuvoje dažniausiai per 24 valandas darbo dienomis ir šeštadieniais.

NEMOKAMAS PRISTATYMAS į LP Express terminalą Lietuvoje perkant už daugiau nei 100€ (Išskyrus didelių gabaritų)

Vieno užsakymo iki 100 € pristatymo į LP Express terminalą Lietuvoje ir pakavimo išlaidoms taikome 3Eur mokestį. Užsakymas bus pristatytas  į Jūsų pasirinktą LP Express siuntų savitarnos terminalą. Užsakytas prekes galite atsiimti Jums patogiu paros metu – pašto terminalai veikia kasdien, ištisą parą. LP Express pašto terminalų vietų sąrašas Lietuvoje.  Kai tik Jūsų užsakymas bus pristatytas į pašto terminalą, gausite SMS Jūsų nurodytu mobilaus telefono numeriu ir el. laišką. Atminkite – Jūsų užsakymas saugomas siuntų savitarnos terminale 3 dienas. Po 3 dienų Jūsų užsakymas bus grąžintas mums ir tik po papildomo apmokėjimo šį užsakymą galėsime Jums pristatyti į vietą ar LP Express pašto terminalą. Atsiimti užsakymą iš LP Express siuntų savitarnos terminalo trunka labai trumpai:

  1. Gavę pranešimą į mobilųjį telefoną arba elektroniniu paštu, eikite prie LP Epxress siuntų savitarnos terminalo, nurodyto SMS

  2. Įveskite pranešimu abu gautuosius PIN kodus.

  3. Paimkite siuntą iš automatiškai atsidariusio terminalo skyriaus ir uždarykite dureles

LP Express pašto terminalai stebimi 24 val., juose įrengtos video kameros. Jūsų ir siuntos saugumą užtikrins integruotos apsaugos priemonės bei vaizdo įrašinėjimas. Iškilus papildomiems klausimams susijusiems su siuntų terminalu reikia kreiptis informacijos telefonu  +370 (5) 2052120 arba elektroniniu paštu info@lpexpress.lt

Skubus arba specialus užsakymas:

Esant poreikiui, galimi ir kiti pristatymo variantai. Tačiau, gali būti taikomas papildomas mokestis. Dėl išskirtinių pristatymo sąlygų prašome susisiekti: info@intojon.lt

GARANTINIS LAIKOTARPIS IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį.

Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, prekę suremontuosime ar pakeisime nauja nemokamai – tereikia pateikti prekės pirkimo dokumentą.
Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.

Garantija nėra taikoma: *

•prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
•prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
•prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
•prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
•prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise; **
•kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
•jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
•jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
•gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
•susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.)
•natūralus prekės susidėvėjimas jos naudojimo metu ar dėl to įvykęs jos išvaizdos, savybių pasikeitimas nelaikomas prekės gedimu ar kokybės trūkumu.

 

* Garantijos apribojimo arba netaikymo nuostatos suderintos su LR Civilinio kodekso 6.333 str. 3 dalimi.
** Kilus klausimams dėl sugedusių prekių prašome rašyti info@intojon.lt, kreiptis į parduotuvę, kurioje buvo pirkta prekė arba skambinti telefonu +370 6777 4831.

Jei parduotuvės darbuotojas nustato, kad Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tokiu atveju mūsų parduotuvėje, pateikus prekės pirkimo dokumentą, turite teisę prašyti pakeisti sugedusią prekę į kitą tokią pačią arba grąžinti Jums sumokėtus pinigus už prekę.

Jei parduotuvės darbuotojas nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tačiau ją įmanoma suremontuoti, tokiu atveju Jūs turite teisę pasirinkti, nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą), nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu, sumažinti prekės kainą arba vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą. Pasirinkus du pastaruosius variantus, kartu su pirkimo dokumentu pristatote prekę į parduotuvę. Jei nuspręsite prekę remontuoti, praneškite apie tai Jus aptarnaujančiam parduotuvės darbuotojui.

Tačiau bet kokiu atveju Jūs galite tiesiogiai kreiptis į www.intojon.lt ir mes Jums suteiksime visą reikalingą informaciją ir/ar pagalbą dėl sugedusios prekės klausimų.

Garantinio remonto atlikimo tvarka ir terminai

•garantinis remontas atliekamas Pardavėjo garantinio remonto (serviso) skyriuje. Pirkėjas prekę remontui pristato ir pasiima savo jėgomis ir lėšomis
•prekę garantiniam remontui Pirkėjas turi pateikti gamintojo įpakavime, su pirkimo metu gautais dokumentais ir kompletacija.
•pateikdamas prekę Pirkėjas turi konkrečiai ir aiškiai nurodyti pastebėtą gedimą, trūkumą ar kitą priežastį, dėl ko prekė pateikiama remontui.
•prekės pirminė diagnostika atliekama per 3 (tris) darbo dienas. Šios diagnostikos metu nustatoma, ar pirkėjo nurodytas trūkumas egzistuoja (pasireiškia).
•gavus prekę ir pripažinus gedimą garantiniu, gamintojas prekę ar jos dalį suremontuoja (nesant galimybei suremontuoti – pakeičia kita identiška ar analogiška) per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo prekės pateikimo gavimo, arba per 30 darbo dienų, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio.

 

Atkreipkite dėmesį, kad:

•suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojasi nuo pirminės prekės įsigijimo datos.

•remiantis LR Civilinio kodekso 6.335 str. pažymime, jog tuo atveju, kai pirkėjas negali naudotis daiktais, kuriems yra nustatytas kokybės garantijos terminas, dėl nuo pardavėjo priklausančių kliūčių, garantijos terminas neskaičiuojamas tol, kol pardavėjas tas kliūtis pašalina, o garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikui, kurį pirkėjas negalėjo daikto naudotis dėl trūkumų, jeigu pirkėjas tinkamai pranešė pardavėjui apie pastebėtus trūkumus ir jeigu ko kita nenustatyta pirkimo-pardavimo sutartyje.

KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Jūs turite teisę, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami prekės pristatymo išlaidas, per keturiolika dienų (nuo prekės pristatymo dienos) atsisakyti prekės. 

Ką reikia žinoti, grąžinant prekę:

•grąžinama Prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje
•prekė turi būti  nesugadinta Pirkėjo
•prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos
•grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta
•pateiktas Prekės įsigijimo dokumentas
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų Prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame skyriuje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Per 14 dienų grąžinamos prekės turi būti tvarkingos:

•grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje •gavote iš pardavėjo;
•prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
•prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);
•grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta pirkėjui;
•grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
•grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš pardavėjo;
•pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki pardavėjo.

Atkreipiame Jūsų dėmesį, jog:

•Negrąžinsime Jūsų papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Jūs aiškiai pasirinkote kitą, negu mūsų pasiūlytas pigiausias įprastinis prekės pristatymo būdas;
•Jūs atsakote už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

Pirkėjas grąžinamas prekes ar garantiniam aptarnavimui prekę turi pristatyti arba atsiūsti MB „Dotogvina“ biuro adresu: Bernotiškių km. 3, Zarasų raj., LT-32139, Lietuva.
Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, bei grąžinamų prekių išlaidas apmoka Pirkėjas.