Pristatymas, grąžinimas ir garantinis

Pristatymas

Pristatymas gavėjo adresu Lietuvoje:

  • Siuntas išsiunčiame per vieną – penkias darbo dieną nuo užsakymo gavimo.

  • Išsiųstos siuntos pristatomos Lietuvoje dažniausiai per 24 valandas darbo dienomis ir šeštadieniais.

Siuntas siunčiame per LP Express siuntų tarnybą.  Siuntimo bei pakavimo išlaidoms taikome  4.50Eur mokestį.

Pristatymas į LP Express terminalą:

  • Siuntas išsiunčiame per vieną – penkias darbo dieną nuo užsakymo gavimo.

  • Išsiųstos siuntos pristatomos Lietuvoje dažniausiai per 24 valandas darbo dienomis ir šeštadieniais.

NEMOKAMAS PRISTATYMAS į LP Express terminalą Lietuvoje perkant už daugiau nei 100€ (Išskyrus didelių gabaritų)

Vieno užsakymo iki 100 € pristatymo į LP Express terminalą Lietuvoje ir pakavimo išlaidoms taikome 3Eur mokestį. Užsakymas bus pristatytas  į Jūsų pasirinktą LP Express siuntų savitarnos terminalą. Užsakytas prekes galite atsiimti Jums patogiu paros metu – pašto terminalai veikia kasdien, ištisą parą. LP Express pašto terminalų vietų sąrašas Lietuvoje.  Kai tik Jūsų užsakymas bus pristatytas į pašto terminalą, gausite SMS Jūsų nurodytu mobilaus telefono numeriu ir el. laišką. Atminkite – Jūsų užsakymas saugomas siuntų savitarnos terminale 3 dienas. Po 3 dienų Jūsų užsakymas bus grąžintas mums ir tik po papildomo apmokėjimo šį užsakymą galėsime Jums pristatyti į vietą ar LP Express pašto terminalą. Atsiimti užsakymą iš LP Express siuntų savitarnos terminalo trunka labai trumpai:

  1. Gavę pranešimą į mobilųjį telefoną arba elektroniniu paštu, eikite prie LP Epxress siuntų savitarnos terminalo, nurodyto SMS

  2. Įveskite pranešimu abu gautuosius PIN kodus.

  3. Paimkite siuntą iš automatiškai atsidariusio terminalo skyriaus ir uždarykite dureles

LP Express pašto terminalai stebimi 24 val., juose įrengtos video kameros. Jūsų ir siuntos saugumą užtikrins integruotos apsaugos priemonės bei vaizdo įrašinėjimas. Iškilus papildomiems klausimams susijusiems su siuntų terminalu reikia kreiptis informacijos telefonu  +370 (5) 2052120 arba elektroniniu paštu info@lpexpress.lt

Skubus arba specialus užsakymas:

Esant poreikiui, galimi ir kiti pristatymo variantai. Tačiau, gali būti taikomas papildomas mokestis. Dėl išskirtinių pristatymo sąlygų prašome susisiekti: info@intojon.lt

GARANTINIS LAIKOTARPIS IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį. Asmeninio vartojimo prekės sąvoka netaikoma elektroniniams komponentams, detalėms, mazgams, kabeliams, jungtims, maitinimo šaltiniams ir kitiems gaminiams, kuriems garantijos taikomus/netaikomus terminus nustato gamintojas.

Juridiniams subjektams garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus.

Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, prekę suremontuosime ar pakeisime nauja nemokamai – tereikia pateikti prekės pirkimo dokumentą.
Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.

Garantija nėra taikoma: *

•prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
•prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
•prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
•prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
•prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise; **
•kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
•jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
•jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
•gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
•susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);

 

* Garantijos apribojimo arba netaikymo nuostatos suderintos su LR Civilinio kodekso 6.333 str. 3 dalimi.
** Kilus klausimams dėl sugedusių prekių prašome rašyti info@intojon.lt, kreiptis į parduotuvę, kurioje buvo pirkta prekė arba skambinti telefonu +370 6777 4831.

Jei parduotuvės darbuotojas nustato, kad Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tokiu atveju mūsų parduotuvėje, pateikus prekės pirkimo dokumentą, turite teisę prašyti pakeisti sugedusią prekę į kitą tokią pačią arba grąžinti Jums sumokėtus pinigus už prekę.

Jei parduotuvės darbuotojas nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tačiau ją įmanoma suremontuoti, tokiu atveju Jūs turite teisę pasirinkti, nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą), nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu, sumažinti prekės kainą arba vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą. Pasirinkus du pastaruosius variantus, kartu su pirkimo dokumentu pristatote prekę į parduotuvę. Jei nuspręsite prekę remontuoti, praneškite apie tai Jus aptarnaujančiam parduotuvės darbuotojui.

Tačiau bet kokiu atveju Jūs galite tiesiogiai kreiptis į www.intojon.lt ir mes Jums suteiksime visą reikalingą informaciją ir/ar pagalbą dėl sugedusios prekės klausimų.

Atkreipkite dėmesį, kad:

•suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojasi nuo pirminės prekės įsigijimo datos.

•remiantis LR Civilinio kodekso 6.335 str. pažymime, jog tuo atveju, kai pirkėjas negali naudotis daiktais, kuriems yra nustatytas kokybės garantijos terminas, dėl nuo pardavėjo priklausančių kliūčių, garantijos terminas neskaičiuojamas tol, kol pardavėjas tas kliūtis pašalina, o garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikui, kurį pirkėjas negalėjo daikto naudotis dėl trūkumų, jeigu pirkėjas tinkamai pranešė pardavėjui apie pastebėtus trūkumus ir jeigu ko kita nenustatyta pirkimo-pardavimo sutartyje.

KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Jūs turite teisę, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami prekės pristatymo išlaidas, per keturiolika dienų (nuo prekės pristatymo dienos) atsisakyti prekės.

Vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims: ***

•paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos vartotojui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas vartotojo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai verslininkas visiškai įvykdys sutartį;
•sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai •susimaišo su kitais daiktais;

juridiniams asmenims.
*** Suderinta su LR Civilinio kodekso 6.22810 str.

Kai kurių aukščiau išvardintų sudarytų sutarčių atsisakymo terminas pasibaigia po keturiolikos dienų:

•kai sudaroma sutartis dėl paslaugų – nuo sutarties sudarymo dienos;
•kai sudaroma prekės pirkimo–pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę arba:

       a) jeigu Jūs vienu užsakymu užsakėte daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę;

       b) jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį.

Nutarę atsisakyti prekės, turite pateikti tinkamai užpildytą pavyzdinę prekės atsisakymo formą arba pateikti aiškų pareiškimą (el. paštu), kuriame būtų išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti prekės.

Pirkėjui tenka visos su prekės grąžinimu per 14 (keturioliką) dienų susijusios išlaidos ir rizika. Visais atvejais prekė privalo būti grąžinta nepasibaigus 14 (keturiolikai) kalendorinių dienų laikotarpiui, skaičiuojamam nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos.

Ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Jūsų pranešimo apie prekės atsisakymą pateikimo dienos ir prekės sugrąžinimo mums, mes Jums grąžinsime visas Jūsų sumokėtas sumas, įskaitant Jūsų apmokėtas prekių pristatymo išlaidas, perkant prekę. Mes atliksime tokį grąžinimą naudodami tokį patį mokėjimo būdą, kokį Jūs naudojote atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją, nebent Jūs aiškiai sutikote su kitu būdu; bet kuriuo atveju Jūs neturėsite mokėti jokių su tokiu grąžinimu susijusių mokesčių.

Per 14 dienų grąžinamos prekės turi būti tvarkingos:

•grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje •gavote iš pardavėjo;
•prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
•prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);
•grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta pirkėjui;
•grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
•grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš pardavėjo;
•pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki pardavėjo.

Atkreipiame Jūsų dėmesį, jog:

•Negrąžinsime Jūsų papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Jūs aiškiai pasirinkote kitą, negu mūsų pasiūlytas pigiausias įprastinis prekės pristatymo būdas;
•Jūs atsakote už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

 

DĖL PRAŠYMŲ VALSTYBINEI VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBAI

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/

Rekomenduojame prieš grąžinant prekes sutarti su www.intojon.lt atsakingu darbuotoju el. paštu: info@anodas.lt arba telefonu: +370 67774831 dėl prekės grąžinimo, kuris Jums pagelbės visais klausimais.

Pirkėjas grąžinamas prekes ar garantiniam aptarnavimui prekę turi pristatyti arba atsiūsti MB „Dotogvina“ biuro adresu: Bernotiškių km. 3, Zarasų raj., LT-32139, Lietuva.
Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, bei grąžinamų prekių išlaidas apmoka Pirkėjas.